4 ТОП начина за увеличаване на продажбите през лятото
Мислиш, че лятото не е най-добрият приятел на твоя бизнес за увеличаване на продажбите? Чрез тези 4 ТОП трика ще си осигуриш преднина пред конкуренцията:
Мислиш, че лятото не е най-добрият приятел на твоя бизнес, когато става дума за увеличаване на продажбите? Клиентите са на почивка, екипът е ваканционно настроен, а трафикът на сайта и продажбите спадат с всеки изминал ден…? Защо да не промениш това, като обърнеш нещата в полза на твоя бизнес?
Безспорно лятото има известен негативен ефект върху почти всеки бизнес (освен върху сезонния, чиято сила е точно през летните месеци). Но този проблем лесно може да бъде овладян! Чрез тези 4 ТОП трика ще си осигуриш преднина пред конкуренцията и докато тя го кара по-лежерно в отпускарския сезон, твоят бизнес ще се радва на ръст в продажбите:
1. Време е за промени по дигиталното присъствие на бранда
Твоята маркетинг стратегия е от жизненоважно значение за продажбите и успеха на бизнеса. Изграждането й отнема време и ресурси, но нещата не приключват до там. Колкото и добра да е маркетинг стратегията на твоя бизнес, тя се нуждае от периодична актуализация…
По-ненатовареният летен сезон е идеалното време да обновиш стратегията си. Измери досегашния успех на настоящата стратегия и помисли как да промениш елементите, които не работят добре. Сигурни сме, че слънчевата лятна атмосфера ще те дари със свежи и оригинални идеи!
А защо да не се заемеш и с така дълго отлаганото оптимизиране на сайта? Малко SEO, малко промяна на текстовете и снимките и сайтът ти ще е готов да генерира трафик и конверсии както никога досега! Ако успееш да се справиш бързо с промените, ще забележиш увеличаване на продажбите още в разгара на летния сезон.
2. Заложи на онлайн съдържание в стил „Лято“
Съдържанието е едно от най-силните оръжия, с които ти и твоят бизнес разполагате при позициониране на бранда в съзнанието на потенциалните потребители. Лятото е перфектният момент да развиеш изоставения блог. Ангажирай феновете си, като им предложиш нещо интересно, актуално, лятно, свежо и полезно, което да им носи добавена стойност.
Можеш да използваш същата тактика и във Facebook и Instagram – снимки с морско настроение, лежерни и забавни текстове, полезни съвети, любопитни факти….
По този начин ще показваш бранда си редовно и ще привличаш клиенти с атрактивно представяне на твоя бизнес в дигиталния свят.
3. Пробвай друг тип промоции
Летните промоции са неразделна част от лятото! Но е важно какъв подход използваш при реализирането им.
Запомни: Не дразни таргет аудиторията си с отстъпки в цифри и агресивен маркетинг, който е насочен изцяло към продажба, защото така рискуваш да отблъснеш потенциалните си потребители… Лятото е време за почивка – включително и от ежегодните досадни промоции с цифри и проценти. Постави се на мястото на твоите фенове и им предложи промоция, която да им носи добавена стойност. Съвсем спокойно можеш да запазиш стандартните цени и да добавиш бонус продукт или услуга, вместо да предлагаш отстъпка. Гарантираме, че с този подход продажбите ще се увеличат!
4. Започни нещо ново
Ако имаш готина идея как да разшириш арсенала си с нов продукт или услуга, не чакай повече! Както споменахме, през лятото конкуренцията ти по-скоро ще се пусне по течението и надали ще предприеме нещо толкова дръзко. Използвай момента и създай малко шум около бранда си, като смело реализираш идеите си.
Ако прилагаш тези 4 ТОП трика, много скоро ще забележиш увеличаване на продажбите! Дигиталните бунтари на BrainiX могат да ти помогнат, като ускорят този процес със свежи идеи и професионален опит в дигиталния маркетинг. Можем да ти предложим всичко, от което твоят бизнес се нуждае – SEO, управление на съдържанието на сайта, Facebook и Instagram маркетинг, Google реклама, графичен дизайн, копирайтинг и най-вече – креативност и нестандартност!