3 основни трика за успешна Facebook страница
Начинът, по който управляваш твоята Facebook страница, може да доведе до сключване на сделка, но и да навреди на реномето на бизнеса. Ето 3 трика за успех:
Знаеш ли, че всеки ден твоята Facebook страница има възможността да достигне до все по-голяма част от 2.3-милиардната активна аудитория на Facebook? Точно там твоят бранд може да привлече максимално много потенциални потребители, които да се ангажират с него. Начинът, по който управляваш бизнес страницата си, може да доведе както до сключване на сделка, така и да навреди на реномето на твоя бизнес.
Ето защо, е необходимо да знаеш няколко основни трика, чрез които да постигнеш успешни резултати във Facebook и да избегнеш фатални грешки:
1. Фокусирай се върху комуникацията с феновете!
Много брандове забравят това! Facebook e социална мрежа, ориентирана към скъсяване на дистанцията между хората. Колкото по-добре разбираш нуждите на таргет аудиторията си и откликваш на тях, толкова по-голям успех ще има бизнес страницата ти. Важно е да бъдеш част от общността, а не просто да представяш продуктите или услугите си. Нашият съвет е да търсиш начини да провокираш интереса и реакциите на потребителите, като заложиш на смелост и изобретателност.
Едно от нещата, които трябва да опиташ, е да създаваш атрактивно съдържание, подходящо за феновете на твоя бранд и обвързано с това, което ги тревожи, впечатлява или провокира. По този начин ще се разграничиш от конкурентите си във Facebook и ще постигнеш висок % на ангажираност. И не забравяй – твоята Facebook страница е отражение на фирмената ти култура!
2. Излез от зоната си на комфорт и експериментирай!
Конкуренцията за вниманието на потребителите във Facebook е изключително висока. Ето защо, играта на сигурно не е най-добрата опция за постигане на успех… Придържането само към един вид съдържание и оставянето на Facebook страницата на автопилот може да направи привличането на целевата аудитория трудно и вместо това дори да я отблъсне.
Съветваме те да експериментираш и да бъдеш иновативен! Ако съдържанието, което създаваш, е вирусно, трафикът на сайта значително ще се увеличи, но има голяма вероятност той да не е качествен. Създавай уникално съдържание, което да ангажира правилната аудитория!
3. За да спечелиш, трябва да инвестираш!
Много компании създават Facebook страница, просто за да набират популярност безплатно. Този метод работи, но до един момент… Посещаемостта на страницата и на сайта е органична и се ограничава само до клиентите, които са търсили буквално името на компанията по един или друг начин.
Бъди активната страна! Разшири обхвата си, като използваш максимална част от потенциала на Facebook, а именно – спонсорирано съдържание и реклами. Рекламната платформа на Facebook дава възможност на бизнеса да таргетира специфични аудитории по местоположение, демография, интереси, поведение при покупка и др.
За да се радваш на успешна Facebook страница, е необходимо да инвестираш време в нея. Успехът не идва за една нощ! Изграждането на лоялна аудитория е сложен и дългосрочен процес. Истината е, че може да отнеме няколко месеца, преди да постигнеш желаните резултати.
Ако не разполагаш с достатъчно време, което да инвестираш в този проект, дигиталните бунтари на BrainiX са насреща, за да ти помогнат! Ние ще поемем контрол върху твоята Facebook страница и ще изградим цялостна стратегия за развитието ѝ. Така ти ще можеш да се фокусираш върху бизнеса си на оперативно ниво.