ТОП 7 тенденции в дигиталния маркетинг това лято – Част 1

С тези ТОП 7 тенденции в дигиталния маркетинг твоят бранд ще бъде на гребена на вълната и ще се превърне в любим на потребителите това лято! Виж повече тук:

Публикувано:
31.07.2019
Автор:
Brainix Digital Company
Сподели:

Безспорно технологиите се развиват с бясна скорост, а това от своя страна води до все по-нови тенденции в дигиталния маркетинг. За успеха на даден бранд огромна роля играе правилното му представяне в дигиталния свят и позиционирането в съзнанието на потребителите. През лятото обаче привличането и задържането на интереса на потенциалните клиенти е малко по-трудно.

Ето защо, за собствениците на бизнес е важно да бъдат в крак с „дигиталната мода“. С тези ТОП 7 тенденции в дигиталния маркетинг твоят бранд ще се превърне в любим на потребителите това лято:

1. Потребителски генерирано съдържание

Потребителите са непрестанно заливани от досадни платени реклами и това е последното, което искат да видят, докато сърфират в интернет от плажа с мента в ръка.

Но какво ще кажат за снимки от доволни клиенти?
Визуалното потребителски генерирано съдържание е сред ТОП тенденциите в дигиталния маркетинг това лято и дори леко измества брандираните публикации! Потребителите харесват такъв тип съдържание и все повече се доверяват именно на него, вместо на рекламите. То е по-достоверно, по-атрактивно и показва отзивите на други клиенти, което го прави силен трик за привличане на нови потребители.

2. Live Streaming видеа

Live видеата все повече се превръщат в хит в дигиталния маркетинг и печелят вниманието на потребителите на Facebook, Instagram и YouTube.

Силата на Live видеото се крие в това, че то дава възможност за ангажиране на целевата аудитория в реално време и за директно взаимодействие с коментарите на потребителите. Live видеата се харесват, заради своята спонтанност и интерактивност. Ако бъдат комбинирани с образа на инфлуенсър – влиятелна личност в социалните мрежи или местна известна личност, ефектът се засилва още повече, заради присъствието на авторитет.

3. Видео маркетинг

YouTube несъмнено е най-популярният, но не и единственият канал, чрез който твоето брандирано видео може да достигне правилните хора. Сред ТОП 7 тенденции в дигиталния маркетинг това лято се нарежда видео маркетингът в социалните мрежи.

Чрез видео съдържание можеш да представиш същността на бранда си по атрактивен и ангажиращ начин. Ако включиш и лятна тематика, гарантираме, че видеото ти ще грабне интереса на потенциалните ти клиенти!



Виж продължението тук!

Ако искаш твоят бизнес да бъде на гребена на вълната това лято и да задържи позицията си в дългосрочен план – довери се на дигиталните бунтари на BrainiX!